Mobile menu
Profile

Specialist Comunicare și Suport Clienți

Poziții disponibile: 2 poziții
436
0
FULL-TIME
Bănci & Finanțe & Asigurări
Chisinau
ProCredit Bank Moldova

Cerințe:

  • Oferirea consultațiilor clienților potențiali și curenți ai Băncii la telefon şi prin e-mail privind serviciile oferite de către Bancă;
  • Identificarea necesității clientului şi alte întrebări aferente;
  • Acordarea suportului clienților în efectuarea plăților în valută străină şi națională prin informarea (la telefon, prin e-mail) referitor la modificările de rigoare;
  • Identificarea necesităților clienților potențiali şi curenți ai Băncii fără redirecționarea lor către subdiviziuni sau alte departamente (în cazul în care este posibil);
  • Generarea și stocarea rapoartelor în format electronic aferente proceselor de lucru în cadrul Băncii;
  • Preluarea apelurilor clienților;
  • Identificarea, investigarea și oferirea soluțiilor la solicitarea clientului.

Abilități:

  • Studii superioare;
  • Abilități în utilizarea calculatorului și diverselor programe computerizate (Excel, Power Point, Acrobat Reader, etc.);
  • Experiență bancară în domeniu;
  • Abilități excelente de comunicare;
  • Cunoașterea limbilor română, rusă;
  • Abilitatea de a lucra în mod eficient şi productiv în condiții de stres;
  • Abilitatea de a găsi rapid soluția și de a rezolva problema clientului;
  • Responsabilitate, abilități de auto-organizare.

Beneficii:

  • Program de lucru: Luni-Vineri, 09.00-18.00
  • Oficiu în centrul orasului
  • Traininguri plătite de Companie
  • Posibilitatea de a face parte dintr-o companie internationala.

Daca sunteti cointeresati de aceasta pozitie vacanta, rugam sa aplicati CV-ul dvs si scrisoarea de motivatie pe urmatoarea adresa de e-mail: mda.resurse.umane@procredit-group.com.

Rugam sa mentionati pozitia vacanta pentru care ati aplicat CV-ul.

Specialist Comunicare și Suport Clienți
ProCredit Bank Moldova
  • Chișinău

Alte evenimente