DESCRIEREA JOBULUI:
1. Aplicarea în Mennekes a proceselor PC & L și a principiilor LEAN;
2. Să se asigure că politica Mennekes este aplicată de la recepție până la nivelul expediției;
3. Să primească, să analizeze cererea clientului și împreună cu responsabilii de producție să se asigure că cerințele clientului pot fi îndeplinite, astfel încât produsele livrate să respecte standardele de calitate și să fie livrate la timp;
4. Se asigura că PFEP-(Setări de bază pentru Sap PN: informații privind ambalajul, unitatea de comandă a furnizorului etc.) este actualizat;
5. Coordonează activitatea depozitului companiei prin participarea la procesele de inventariere lunară și/sau anuală asigurând respectarea bugetelor de inventariere;
6. Coordonează și controlează expedierile de marfă și investighează cauzele lipsei produselor din stoc, dacă este cazul;
7. Responsabil de urmărirea obiectivelor zilnice, lunare și anuale; organizarea gestionării riscurilor;
8. Gestionarea procesului de îmbunătățire continuă: colaborarea cu echipa în stabilirea obiectivelor și urmărirea acestora; gamificarea sistemului de îmbunătățire continuă a activității;
9. Pregătirea bugetului departamentului și controlul costurilor, inclusiv a celor de transport, astfel încât să se încadreze în bugetul aprobat;
10. Responsabil de selecția personalului împreună cu echipa de Resurse Umane, de formarea la locul de muncă și de dezvoltarea profesională a echipei departamentului.
OFERIM: