Descriere:
Recepţionează cantitativ și calitativ produsele în zona de livrare, în funcţie de comenzile clienților, pentru a corespunde cu facturile de însoţire a mărfii și sesizează prin sistemul informatic neregulile constatate;
Informează persoanele implicate în procesul de livrare cu privire la neconcordanțele identificate între livrarea prevazută și factura clienţilor ;
Menţine legătura cu clienţii în ceea ce privește statusul comenzilor;
Prioritizeaza livrările la clienți in funcție de disponibilitatea resurselor de transport;
Primeşte, orientează şi consiliază clienţii ori de câte ori este necesar;
Soluționează reclamațiile clienților cu privire la livrare (reprogramează o livrare care nu s-a realizat sau relivreaza produsele neconforme etc …);
Participă la încarcarea produselor în autovehicul.
Cerinţe:
Studii liceale absolvite;
Minim 1 an experiență în recepție marfă / logistică sau comert;
Orientare și deschidere către client;
Capacitate de organizare și prioritizare;
Spirit analitic dezvoltat, atenţie la detalii;
Foarte bune abilităţi de comunicare şi lucru în echipă;
Inițiativă, flexibilitate și dinamism.