TEAM LEAD - WITH GERMAN LANGUAGE
ATRIBUȚIi
Sub răspunderea responsabilului
sediului, Team Leader-ul este responsabil pentru proiectele LUMINESS care îi
sunt însărcinate :
- garantează respectarea angajamentelor asumate față de client cu
privire la costuri, termene, calitate:
- analizarea și validarea specificațiilor, verificarea capacității de
a respecta angajamentele și actualizarea agendelor, cu verificarea
adecvației resurselor afectate sarcinilor;
- monitorizarea desfășurării dosarelor;
- monitorizarea desfășurării acțiunilor corective dacă este necesar.
- Asigură urmărirea indicatoarelor de calitate și rentabilitate a
dosarului;
- Asigură o legătură bună cu echipele LUMINESS, comunică
nevoile/dificultățile;
- Raportează în mod regulat despre activitatea sa către ierarhie,
informează echipele;
- Garantează respectarea procedurilor de calitate;
- Gestioneaza prezenta zilnica , absentele, concediile
·
Supraveghează produția pentru a se asigura ca
operatorii/subcontractantii respectă standardele de calitate și conformitate
ale proiectelor.
·
Creeeaza documentatia necesara proiectului , in
colaborare cu Managerul de proiect si cu Responsabilul Metode
·
Asigura formarea operatorilor si verifica insusirea
cunostintelor conform procedurilor
• Planifică producția
și stabilește prioritățile pentru a asigura respectarea termenelor limită
• Relația
cu clienții: responsabilul de producție comunică cu clientul despre orice
incident petrecut în timpul producției (corecturi neclare, fisiere incomplete,
etc). De asemenea, acesta va răspunde eventualelor întrebări/cerințe primite
din partea clientului, ocupându-se inclusiv de livrarea documentelor înspre
client.
Se asigura de respectarea standardelor de calitate impuse
de proiect
·
Redacteaza raportarile lunare
·
Trimite corecturile, fișierele necesare către
subcontractanți.
·
Efectuează sarcini legate de proiect
·
Corectează documentele in limba germana
ACTIVITĂȚI ȘI PERFORMANȚE
Activități principale
Cu
titlu indicativ și neexhaustiv, activitățile sunt următoarele:
- Planifică producția proiectului, conform planificării
preliminare (mijloace, resurse);
- Precizează și verifică specificațiile echipelor LUMINESS;
- Comunică programul de fabricație (și orice altă
informație utilă echipei) și urmărește realizarea ei;
- Asigură buna primire și acceptare de către echipele LUMINESS
a specificațiilor și angajamentelor;
- Informează responsabilul producției și echipele LUMINESS
cu privire la dificultățile întâmpinate și propune soluții;
- Organizează și planifică producția proiectului, în
conformitate cu angajamentele și informațiile legate de performanță;
- Verifică realizarea specificațiilor și urmărește acțiunile
corective;
- Stabilește și implementează, la nivelul unității, o
organizare eficientă a muncii:
- Îi afectează pe operatorii posturilor de muncă;
- Formează operatorii și asigură un suport tehnic;
- Participă la evaluarea operatorilor.
- Verifică aplicarea standardelor de producție (LEAN);
- Asigură urmărirea „dashboard”-urilor bazate pe
indicatoarele stabilite.
- garantează respectarea angajamentelor asumate față
de client cu privire la costuri, termene, calitate:
- analizarea și validarea specificațiilor,
verificarea capacității de a respecta angajamentele și actualizarea
agendelor, cu verificarea adecvației resurselor afectate sarcinilor;
- monitorizarea desfășurării dosarelor;
- monitorizarea desfășurării acțiunilor corective
dacă este necesar.
- Asigură urmărirea indicatoarelor de calitate și rentabilitate a
dosarului;
- Asigură o legătură bună cu echipele LUMINESS comunică
nevoile/dificultățile;
- Raportează în mod regulat despre activitatea sa către ierarhie,
informează echipele;
- Garantează respectarea procedurilor de calitate;
- Corectează documentele in limba germana
- Relația cu clienții: responsabilul
de producție comunică cu clientul despre orice incident petrecut în timpul
producției (corecturi neclare, fisiere incomplete, etc). De asemenea, acesta va
răspunde eventualelor întrebări/cerințe primite din partea clientului,
ocupându-se inclusiv de livrarea documentelor înspre client.
- Trimite corecturile, fișierele necesare către
subcontractanți
- Efectuează sarcini legate de proiect
Indicatori de performanță
·
Îndeplinirea
cerințelor clientului;
·
Îndeplinirea
cerințelor echipelor de producție JOUVE;
·
Respectarea
calității, costurilor și termenelor proiectului.
Profil ȘI COMPETENȚE
Studii: licenta in limbi straine sau stiinte umaniste, cu experienta in gestiunea de echipe .
Limba GERMANA la nivel C1
Engleza- nivel mediu, necesar pentru partea de training cu echipa din Franta.
Competențe necesare:
1 – Competențe tehnice:
·
cunoașterea
principiilor generale ale gestiunii producției;
·
cunoașterea
procedurilor și instrumentelor specifice domeniului de activitate;
·
cunoașterea
misiunilor, actualităților și proiectelor departamentului;
·
cunoașterea
regulilor de igienă și securitate specifice mediului de lucru;
·
capacitatea de
a implementa tehnicile și instrumentele specifice funcției;
·
capacitatea
de a stabili și implementa, la nivelul unității, o organizare eficientă a
muncii.
2 – Competențe personale:
·
capacitatea de a mobiliza
și anima echipa cu privire la principiul satisfacerii clientului;
·
capacitatea de a dialoga
cu o echipa tehnică, inclusiv într-o situație dificilă:
o capacitatea de a face față, în mod calm și metodic, unor situații neobișnuite,
complexe (situații de munca, conflicte individuale, nerespectarea procedurilor
și instrucțiunilor de muncă, etc.);
o capacitatea de a folosi modul de comunicare potrivit în fiecare situație;
o capacitatea de a dezvolta mai multe proiecte în mod concomitent.
·
capacitatea de a comunica
și transmite informații în mod comprehensibil;
·
capacitatea de a se exprima
cu fluență în limba franceză si engleza ținând cont de contextul internațional
al firmei;
Cu
privire la o problematică întâmpinată:
- capacitatea de a analiza cauzele
problematicii întâmpinate, de a sintetiza și a face propuneri pentru a facilita
luarea unei decizii de către șeful ierarhic;
- capacitatea de a redacta
rapoarte profesionale clare și sintetice adresate ierarhiei și serviciilor
implicate.
3 – Altele
·
Respectarea
instrucțiunilor generale de igienă și securitate și a documentelor aplicabile;
·
Aplicarea a
„5S” (sortare, stabilizare, stralucire, standardizare, sustinerea schimbarii)
în mod permanent, în conformitate cu standardele stabilite;
·
Cunoașterea
bazelor LEAN și aplicarea lor.