Mobile menu
Profile

Team Lead - with German Language

Poziții disponibile: O poziție
117
0
FULL-TIME
IT & Software
Cluj-Napoca
Luminess Romania Branch SRL

TEAM LEAD - WITH GERMAN LANGUAGE


ATRIBUȚIi

 Sub răspunderea responsabilului sediului, Team Leader-ul este responsabil pentru proiectele LUMINESS care îi sunt însărcinate :

  • garantează respectarea angajamentelor asumate față de client cu privire la costuri, termene, calitate:
    • analizarea și validarea specificațiilor, verificarea capacității de a respecta angajamentele și actualizarea agendelor, cu verificarea adecvației resurselor afectate sarcinilor;
    • monitorizarea desfășurării dosarelor;
    • monitorizarea desfășurării acțiunilor corective dacă este necesar.
  • Asigură urmărirea indicatoarelor de calitate și rentabilitate a dosarului;
  • Asigură o legătură bună cu echipele LUMINESS, comunică nevoile/dificultățile;
  • Raportează în mod regulat despre activitatea sa către ierarhie, informează echipele;
  • Garantează respectarea procedurilor de calitate;
  • Gestioneaza prezenta zilnica , absentele, concediile

·        Supraveghează produția pentru a se asigura ca  operatorii/subcontractantii respectă standardele de calitate și conformitate ale proiectelor.

·        Creeeaza documentatia necesara proiectului , in colaborare cu Managerul de proiect si cu Responsabilul Metode

·        Asigura formarea operatorilor si verifica insusirea cunostintelor conform procedurilor

Planifică producția și stabilește prioritățile pentru a asigura respectarea termenelor limită

Relația cu clienții: responsabilul de producție comunică cu clientul despre orice incident petrecut în timpul producției (corecturi neclare, fisiere incomplete, etc). De asemenea, acesta va răspunde eventualelor întrebări/cerințe primite din partea clientului, ocupându-se inclusiv de livrarea documentelor înspre client.

Se asigura de respectarea standardelor de calitate impuse de proiect

·        Redacteaza raportarile lunare

·        Trimite corecturile, fișierele necesare către subcontractanți.

·        Efectuează sarcini legate de proiect

·        Corectează documentele in limba germana

 

ACTIVITĂȚI ȘI PERFORMANȚE

Activități principale

Cu titlu indicativ și neexhaustiv, activitățile sunt următoarele:

  • Planifică producția proiectului, conform planificării preliminare (mijloace, resurse);
  • Precizează și verifică specificațiile echipelor LUMINESS;
  • Comunică programul de fabricație (și orice altă informație utilă echipei) și urmărește realizarea ei;
  • Asigură buna primire și acceptare de către echipele LUMINESS a specificațiilor și angajamentelor;
  • Informează responsabilul producției și echipele LUMINESS cu privire la dificultățile întâmpinate și propune soluții;
  • Organizează și planifică producția proiectului, în conformitate cu angajamentele și informațiile legate de performanță;
  • Verifică realizarea specificațiilor și urmărește acțiunile corective;
  • Stabilește și implementează, la nivelul unității, o organizare eficientă a muncii:
    • Îi afectează pe operatorii posturilor de muncă;
    • Formează operatorii și asigură un suport tehnic;
    • Participă la evaluarea operatorilor.
  • Verifică aplicarea standardelor de producție (LEAN);
  • Asigură urmărirea „dashboard”-urilor bazate pe indicatoarele stabilite.
  • garantează respectarea angajamentelor asumate față de client cu privire la costuri, termene, calitate:
    • analizarea și validarea specificațiilor, verificarea capacității de a respecta angajamentele și actualizarea agendelor, cu verificarea adecvației resurselor afectate sarcinilor;
    • monitorizarea desfășurării dosarelor;
    • monitorizarea desfășurării acțiunilor corective dacă este necesar.
  • Asigură urmărirea indicatoarelor de calitate și rentabilitate a dosarului;
  • Asigură o legătură bună cu echipele LUMINESS comunică nevoile/dificultățile;
  • Raportează în mod regulat despre activitatea sa către ierarhie, informează echipele;
  • Garantează respectarea procedurilor de calitate;
  • Corectează documentele in limba germana
  •  Relația cu clienții: responsabilul de producție comunică cu clientul despre orice incident petrecut în timpul producției (corecturi neclare, fisiere incomplete, etc). De asemenea, acesta va răspunde eventualelor întrebări/cerințe primite din partea clientului, ocupându-se inclusiv de livrarea documentelor înspre client.
  •  Trimite corecturile, fișierele necesare către subcontractanți
  • Efectuează sarcini legate de proiect

Indicatori de performanță

·        Îndeplinirea cerințelor clientului;

·        Îndeplinirea cerințelor echipelor de producție JOUVE;

·        Respectarea calității, costurilor și termenelor proiectului.

Profil ȘI COMPETENȚE

Studii: licenta in limbi straine sau stiinte umaniste, cu experienta in gestiunea de echipe .

Limba GERMANA la nivel C1

Engleza- nivel mediu, necesar pentru  partea de training cu echipa din Franta.

 Competențe necesare:

 1       – Competențe tehnice:

·        cunoașterea principiilor generale ale gestiunii producției;

·        cunoașterea procedurilor și instrumentelor specifice domeniului de activitate;

·        cunoașterea misiunilor, actualităților și proiectelor departamentului;

·        cunoașterea regulilor de igienă și securitate specifice mediului de lucru;

·        capacitatea de a implementa tehnicile și instrumentele specifice funcției;

·        capacitatea de a stabili și implementa, la nivelul unității, o organizare eficientă a muncii.

 

2       – Competențe personale:

·        capacitatea de a mobiliza și anima echipa cu privire la principiul satisfacerii clientului;

·        capacitatea de a dialoga cu o echipa tehnică, inclusiv într-o situație dificilă:

o   capacitatea de a face față, în mod calm și metodic, unor situații neobișnuite, complexe (situații de munca, conflicte individuale, nerespectarea procedurilor și instrucțiunilor de muncă, etc.);

o   capacitatea de a folosi modul de comunicare potrivit în fiecare situație;

o   capacitatea de a dezvolta mai multe proiecte în mod concomitent.

·        capacitatea de a comunica și transmite informații în mod comprehensibil;

·        capacitatea de a se exprima cu fluență în limba franceză si engleza ținând cont de contextul internațional al firmei;

 Cu privire la o problematică întâmpinată:

  • capacitatea de a analiza cauzele problematicii întâmpinate, de a sintetiza și a face propuneri pentru a facilita luarea unei decizii de către șeful ierarhic;
  • capacitatea de a redacta rapoarte profesionale clare și sintetice adresate ierarhiei și serviciilor implicate.

 3       – Altele

·        Respectarea instrucțiunilor generale de igienă și securitate și a documentelor aplicabile;

·        Aplicarea a „5S” (sortare, stabilizare, stralucire, standardizare, sustinerea schimbarii) în mod permanent, în conformitate cu standardele stabilite;

·        Cunoașterea bazelor LEAN și aplicarea lor.

 


Team Lead - with German Language
Luminess Romania Branch SRL
  • Târgu Mureș

Alte evenimente