Responsabilități:
· Acționează ca o legătură între Managerul General și toate departamentele, precum și partenerii externi și clienții în toate problemele legate de operațiunile executive ale organizației;
· Pregătește, editează și menține în mod fiabil corespondența, comunicările, prezentările și alte documente pentru echipa executivă și consiliu;
· Planifică, organizează și coordonează întâlniri și evenimente speciale pentru Managerul General și alți membri ai echipei;
· Furnizează informații pentru rapoarte și înregistrări prin cercetare, preluare de date, organizează și prezintă informațiile într-un mod ușor de înțeles(Excel/PowerPoint);
· Însoțirea personală a managerului la întâlniri, recepții, deplasări;
· Colectează informații, pregătește și furnizează rapoarte analitice, informaționale și de referință.
Cerințe:
· Studii superioare;
· Cunoașterea limbii engleze la nivel profesional (cunoașterea unei alte limbi străine constitue un avantaj);
· Utilizarea la nivel avansat a pachetului MS Office (Excel, Power Point);
· Experiență anterioară într-o poziție administrativă superioară;
· Abilități excelente de comunicare interpersonală, orală și scrisă;
· Abilitatea de a lucra independent, rapiditate în luarea deciziilor;
· Constituie un avantaj experiența în vânzări și/sau experiența de lucru în străinătate/sectorul non-guvernamental.
Beneficii:
· Tichete de masă (30 lei/zi);
· Training-uri soft skills & hard skills;
· Abonament medical privat;
· Acces la biblioteca Bookster, de unde se pot împrumuta cărți în mod gratuit;
· Prime de Paște și Crăciun.