Bun
cunoscător al pachetului MS Office (în special MS Excel);
Cunoștințe solide privind legislația contabila și fiscală (calculul profitului impozabil, reglementări privind TVA,
impozite locale, veniturile nerezidenților);
Studii superioare în domeniul Economic,
absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
Spirit de echipă, dinamism, loialitate, flexibilitate,
responsabilitate şi eficienţăpersonală, capacitate de analiză şi sinteză, capacitate de
organizare şi prioritizare, capacitate de a selecta rapid şi eficient
informaţiile;
Experiență în activitate: minim 2 ani;
Constituie avantaj cunoaşterea sistemului SAP.
Responsabilități:
Întocmirea,
înregistrarea și păstrarea la zi a documentelor financiar-contabile ale
societății, în conformitate cu reglementările contabile și fiscale în
vigoare și cu procedurile specifice companiei (achiziții, vânzări, casa,
banca, stocuri, mijloace fixe și amortizări, impozite și taxe, deconturi);
Întocmireadeclarațiilor
fiscale (300, 100, 394, 390) și/sau alte declarații conform legilor
fiscale;
Întocmireasituațiilor
financiare anuale;
Elaborează
situații, la solicitarea managementului, pe seama informațiilor din
evidența financiar-contabilă;
Participă
la lucrări premergătoare raportărilor către finanțatori, asociați,
instituții ale statului și top management (ex. buget lunar, buget anual,
cash flow, raport facturare, recuperabilitate, inventariere);
Beneficii:
Tichete de masă (30 lei/zi);
Training-uri
soft skills & hard skills;
Abonament
medical privat;
Acces
la biblioteca Bookster, de unde se pot împrumuta cărți în mod gratuit;