Candidatul ideal:
- are dexteritate, dinamism (mobilizare/actionare rapida), atentie la detalii;
- seriozitate, implicare si precizie in onorarea sarcinilor de lucru;
- are flexibilitate si spirit de echipa;
- detine abilitate de invatare rapida a sistemului de lucru-scanare;
- disponibilitate de a lucra in doua ture;
Descrierea jobului:
- inregistrare intrari si iesiri / incarcare / descarcare / stocare / aranjare
marfa
Beneficii:
Oferim stabilitate, acumulare de cunostinte logistice, posibilitati de avansare
si sustinem initiativele, precum si:
- pachet salarial motivant;
- tichete de masa;
- transport asigurat la/de la locul de munca;
- bonusuri de performanta
- asigurare medicala privata
Descrierea companiei:
Furnizorul de servicii în domeniul logistic, „H.
Essers”, oferă soluţii personalizate şi integrate de transport şi logistică în
întreaga Europă.
Compania „H. Essers” a fost înfiinţată în anul 1928
de către Henri Essers. Între timp, aceasta a devenit unul din liderii europeni
în domeniul societăţilor de transport şi logistică care activează în sectorul
chimic, farmaceutic / asistenţă medicală, precum şi în cel al bunurilor de
înaltă calitate. În ultimii 10 ani, societatea de transport a cunoscut o dezvoltare
puternică, datorită creşterii autonome şi a unor achiziţii strategice. În anul 2018, H.Essers a
înregistrat o cifră de afaceri de 679 milioane euro.
Alatura-te familiei noastre !
89 de locații din 19 țări, 6.560 de angajați, un milion de metri pătrați
de depozit, 1.475 de camioane și 1.800 de cisterne conforme ISO. Da, H.Essers
este un prestator major de servicii logistice, o resursă valoroasă pentru
clienții noștri strategici in domeniul farmaceutic, chimic, infra și de
componente. Ca o afacere de familie bazată pe active, vă putem
garanta perioade scurte de luare a deciziei, astfel încât să puteți actiona
rapid. Acest lucru vă oferă garanția necesară pentru un serviciu
perfect pentru clienții dvs. Aceasta este o combinație ideală
pentru clienții și angajații mulțumiți, astfel încât ei să se
poată dezvolta la locul lor de muncă!.