Mobile menu
Profile

Intermediar in activitatea financiara si comerciala

Poziții disponibile: 10 poziții
140
0
FULL-TIME
Bănci & Finanțe & Asigurări
Oradea
FinProm

Fiind membru al echipei noastre, te vom învăţa să:

·       prelucrezi, respectiv să analizezi documente personale şi imobiliare necesare creditării;

·       utilizezi sistemul pentru gestionarea documentaţiei digitalizate;

·       recunoşti natura documentelor primite şi să le clasifici, cu scopul de a crea bază pentru un alt proces de management al documentaţiei;

·       analizezi documentele primite şi să decizi asupra viitoarelor faze de procesare;

·       aplici sistemul de management al calităţii în activitatea desfăşurată.

 

Ce ne dorim de la tine:

·       cunoştinţe PC (MS Office: Word, Excel);

·       capacitate de analiză şi sinteză;

·       capacitate de adaptare;

·       atenţie concentrată, distributivă şi la detaliu;

·       corectitudine şi acurateţe în prelucrarea datelor;

·       orientare spre rezultat (implicare activă în îmbunătăţirea performanţei proprii, a activităţilor şi sistemelor companiei);

·       spirit de echipă;

·       studii medii sau superioare (domeniul economic constituie un avantaj);

·       experienţă profesională minim 6 luni (constituie un avantaj).



Îți oferim:

·       Bonus de performantă;

·       Card privat de sanatate și decontarea transportului în comun în oraș;

·       Cursuri gratuite de limba italiană, training tehnic de specialitate, traininguri de soft skills;

·       Evenimente FinProm.

Intermediar in activitatea financiara si comerciala
FinProm
  • Arad
  • Oradea

Alte evenimente