Mobile menu
Profile

Manager analiza vanzari

Poziții disponibile: O poziție
1417
0
FULL-TIME
Retail & FMCG
Cluj-Napoca
Farmec
 
Locație: Departament Analiză Vânzări, sediul central Farmec – Cluj-Napoca
Nivel dorit de experienţă specifică: minim 5 ani experienţă într-un rol similar (în inds. FMCG) și dezvoltare echipe.
 
În calitate de coleg/ă, obiectivul dumneavoastră va fi gestionarea integrală a informațiilor, analizelor și raportărilor pe întreaga structură de vânzări, a procesului de comunicare departamental și interdepartamental, precum și optimizarea și dezvoltarea procesului de estimare vânzări.
 
Descrierea poziției – Responsabilităţi cheie:
Analiza performanțelor de vânzări pe toate canalele de distribuție (KA, tradițional, farmacii, consumuri colective, magazine proprii, online, etc.);
Suport în construcția de Business Plan și raportare specifică către top management;
Dezvoltare și optimizare procese de management al performanței, estimare de vânzări și benchmarking;
Urmărirea implementării strategiei la punctul de vânzare: monitorizare distribuție numerică, implementare promoții, standarde de mercantizare;
Segmentarea clienților companiei, în funcție de canal de piață, respectiv potențial, aliniat cu prioritățile companiei;
Eficientizarea proceselor interdepartamentale;
Coordonarea activității analiștilor vânzări din subordine.
 
Cerinţe obligatorii:
Studii superioare – min. diploma de licență;
Cunoștințe de business în domeniul financiar ;
Pregătire de specialitate/traininguri în management, vânzări, raportări și analize, people management;
Permis de conducere, categoria B;
Operare în Microsoft Office, Internet, sisteme de raportare – nivel avansat.
 
Ce am dori să cunoașteți:
Cunoașterea foarte bună a dinamicii pieței FMCG (poziționare, specificul pieței, ocaziile de consum, obiceiurile de cumpărare, etc.);
Cunoştinţe solide în domeniul economic (calcul targete, administrare bugete, etc.);
Cunoştinţe solide privind activitatea de vânzări pe diverse canale de distribuție, trade marketing, analiza competiției, supply chain management și sisteme de management al performanței;
Proceduri de lucru specifice activității de analiză, raportare, estimare.
 
Ce abilități/competențe am dori să dețineți:
Înţelegerea business‐ului şi gândire strategică;
Abilități excelente de comunicare în mediul de business;
Orientare către rezultate;
Leadership;
Gândire analitică, excelență în planificare și execuție;
Munca în echipă/team player;
Ce vă putem oferi noi:
Pachet salarial atractiv: bonus de performanță conform gradului de îndeplinire al obiectivelor, tichete de masă, premii și bonusuri ocazionale (primă de vacanță, de sărbători, etc.);
Oportunitate de a lucra într-o companie cu tradiție, aflată într-o puternică expansiune. Mediu de lucru profesionist și prietenos

Manager analiza vanzari
Farmec
  • Cluj-Napoca

Alte evenimente