Candidatul ideal:
-
bun cunoscator MS Office, internet, social media
- experienta relevanta in vanzari
- experienta in e-commerce
- foarte bune abilitati de comunicare, negociere si organizare
- abilitati de a identifica usor si de a intelege nevoile clientilor, capabil
de a mentine o relatie de business pe termen lung
- atitudine pozitiva, pro-activa, orientata catre rezultate
- abilitati in rezolvarea rapida a solicitarilor si a eventualelor probleme
- usurinta in exprimarea ideilor, persoana perseverenta, persuasive
- disponibilitate
pentru îmbunătăţirea permanentă a performanţelor profesionale
- persoană
dinamică, responsabilă
Cerintele postului:
Urmărirea
bunului mers al comenzilor plasate: verificarea disponibilității produselor,
confirmarea comenzii si a termenului de livrare
Consilierea clienților în vederea achiziționării produselor în acord cu nevoile
acestora
Oferirea
de suport telefonic sau pe e-mail clienților și furnizarea de informații legate
de caracteristicile și modul de utilizare al produselor comercializate,
transport, modalități de plată disponibile etc.
Transmiterea facturilor si a documentelor de livrare către client
Gestionarea
retururilor, reclamațiilor, a
livrărilor întârziate și suport clienti
Introducerea,
documentarea și actualizarea produselor, a prețurilor și a promoțiilor prin
intermediul platformei de administrare a magazinului online
Verificarea
periodică a corectitudinii informațiilor afișate pe site
Menținerea unor bune relații cu clienții, furnizorii și firmele de curierat
Observarea
tendintelor pietei in vanzarile online si folosirea lor in strategia de vanzari
Gasirea de noi cai si oportunitati de a creste vanzarile utilizand platforme
online, social media, etc
Alte
sarcini adiacente care se pot ivi în procesul de gestionare a magazinului
online.
Beneficii:
- salariu motivant si bonusuri lunare substantiale corelate cu realizarile
- echipa
tanara, mediu de lucru placut