Mobile menu
Profile

Office Assistant

Poziții disponibile: 2 poziții
294
0
FULL-TIME

Scurta descriere a companiei

Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice.

Cerinte

  • Studii superioare absolvite;
  • Experiență pe un post similar de minim 2 ani;
  • Cunoștințe de limba engleză – minim nivel mediu conversațional;
  • Bune abilități de comunicare;
  • Cunoștinte PC: pachet Office;
  • Persoană ordonată, responsabilă, serioasă, prezentabilă, atentă la detalii.

Responsabilitati

  • Înregistrează documentele de intrare/ieșire în registrul de evidență a documentelor;
  • Sortează documentele;
  • Redirecționează e-mailurile / apelurile către departamentele vizate;
  • Asigură buna desfășurare a activității de secretariat;
  • Înregistrează și distribuie corespondența conform normelor interne;
  • Organizează activitățile de protocol.

De ce să vii la noi?

Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional.Suntem o echipă diversă, o echipă în care nu există „eu” ci „noi”, și odată intrat aici, ești parte din familia noastră.

Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Te va contacta colega noastră care recrutează oameni faini, de la departamentul HR, cu care vei avea o discuție super plăcută și de la care vei afla mai multe despre noi.

Office Assistant
Electromontaj SA
  • Bucuresti

Alte evenimente