Dezvoltarea strategiilor de achizitii de materiale si servicii necesare proiectelor aflate in derulare.
Elaborarea si gestionarea planului de achizitii din proiectele alocate, cu suportul echipei tehnice de proiect.
Identificarea, evaluarea si selectia potentialilor furnizori de produse si servicii.
Negocierea contractelor de furnizare materiale si servicii : preturi, termene de livrare, conditii de garantie, documente de calitate.
Derularea activitatii in sensul reducerii de costuri si incadrarea in graficul de livrari.
Expedierea si respectarea livrarii comenzilor de aprovizionare pana la receptie.
Stabilirea si mentinerea unei relatii optime cu furnizorii pentru solutionarea in timp si calitate a cerintelor operationale.
Prospectarea pietei de profil si conditiile de achizitii/livrare in vederea optimizarii continue a stocurilor, avand ca scop final obtinerea unei rotatii bune a acestora.
Participarea activa si facilitarea procesului de evaluare a furnizorilor impreuna cu Managerul de Proiect.
Cerinte:
Studii superioare finalizate in domeniul tehnic/economic.
Experienta dovedita de minim 5 ani pe o pozitie similara.
Cunostinte solide de MS Office (Excel, Word).
Abilitati excelente de comunicare, negociere si relationare.
Capacitatea de integrare rapida, precum si de sinteza, responsabilitate, seriozitate.
Experienta de lucru cu termene limita.
Cunostinte de limba engleza (nivel mediu-avansat).
Permis de conducere categoria B.
Avantaje:
Absolvent Universitate Tehnica specializare Constructii sau Energetic.
Cunostinte SAP.
Specializari in domeniul achizitiilor.
Beneficii:
Salariu motivant.
Oportunitati de evolutie in cariera in interiorul companiei si in grupul de companii.
Beneficii aditionale (tichete de masa, oferte speciale pentru angajati).