Bune abilitati de comunicare, echilibru emotional, incredere in fortele proprii;
Fire dinamica, adaptabila, pozitiva si proactiva, orientata spre gasirea de solutii;
Capacitatea de a invata rapid, spontaneitate si un vocabular elevat;
Bune abilitati de planificare, organizare si stabilire a prioritatilor;
Abilitatea de a asculta activ si de a pune intrebari; de a lucra sub
presiune si de a respecta termenele limita; de a lua initiativa si de a
lucra dupa instructiunile proprii;
Punctual/a, serios/a si perseverent/a;
Abilitatea de a lucra bine atat in echipa cat si individual;
Un nivel inalt de acuratete si atentie la detalii;
Engleza la nivel mediu-avansat atat oral cat si scris
Cunostinte Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook);
Absolvent studii superioare;
CE OFERIM:
Pozitie stabila in cadrul unei mari companii din industria de fashion retail;
Mediu de lucru dinamic;
Activitati de dezvoltare si posibilitate de avansare in cariera;
Salariu competitiv;
Reduceri in cadrul magazinelor pe care le detinem;
Asigurare medicala privata;
Bonus anual in functie de performanta;
Preluarea solicitarilor primite din partea colaboratorilor companiei (verbal, prin telefon si/sau e-mail) si oferirea unor raspunsuri prompte, corecte si complete la solicitarile acestora;
Asigurarea suportului pentru Directorul General al companiei, precum si pentru celelalte departamente din cadrul Head Office LPP Romania;
Pregatirea diverselor rapoarte, prezentari, solicitate de superior; traducerea si redactarea de documente in limba romana si engleza;
Redactarea minutelor sedintelor / intalnirilor atunci cand ti se solicita;
Programarea, organizarea si evidenta intalnirilor si a deplasarilor (rezervarea biletelor de avion si hotel);
Intampinarea vizitatorilor si asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor;
Managementul documentelor companiei;
Gestionarea corespondentei care pleaca/intra din/in societate si mentinerea legaturii cu firmele de curierat/posta;
Monitorizarea si gestionarea necesarului de birotica si protocol;
Acoperirea tuturor celorlalte sarcini delegate de catre superior, dupa cum o impun nevoile activitatii;