În acest rol, vei fi responsabil de partea administrativă a domeniului Resurse Umane pentru un client francez.
În calitate de Asistent Administrativ principalele tale misiuni vor fi:
- să gestionezi relația dintre compania de asigurare și salariații francezi;
- să colaborezi cu agențiile de recrutare din Franța pentru diverse misiuni temporare cerute de client;
- să întocmești și să gestionezi dosarele pentru acordarea de îndemnizații aferente concediilor medicale salariaților francezi.
Candidatul ideal
Noi suntem o echipă plină de oameni meticuloși, implicați, dar mai presus de toate suntem o echipă unită, de aceea ne-ar plăcea:
- să cunoaști limba franceză la nivel avansat (minimum B2);
- să fii o persoană atentă la detalii, riguroasă, cu excelente capacități de organizare și prioritizare taskuri.
Și pentru că valorificăm implicarea și dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:
- training specific activității desfășurate;
- pachet care include beneficii financiare și non-financiare;
- reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes.
E-mail: vdumbrava@veoworldwide.com