Căutăm o persoană
organizată,cu capacități bune de analiză și sinteză, atentă la detalii și
motivată pentru a se alătura echipei de Audit la sediul nostru din Chișinău.
Ne-ar plăcea să ai:
- Studii în domeniul economic;
- Experiență anterioară într-un domeniu similar (minim 4-5 ani);
- Cunoștințe de utilizare a Microsoft Office, în special Excel (funcțiile de
bază If, Sum, Vlookup, tabele, pivot);
- O bună cunoaștere a limbii Franceze- cunoașterea limbii Engleze constitue un
avantaj;
- Bune abilități analitice, spirit de sinteză, gândire logică și pasiune pentru
cifre.
În calitate de Auditor, principalele tale misiuni vor fi:
- Analiza, monitorizarea și realizarea rapoartelor specifice pentru a detecta
incoerențele în fluxul de mărfuri sau fluxul financiar;
- Efectuarea controalelor pentru a verifica aplicarea corectă a procedurilor de
alertare asupra neconcordanțelor identificate;
- Colectarea și sintetizarea datelor preliminare în
vederea elaborării rapoartelor specifice;
- Crearea de dosare cu analizele și constatările de audit.
Beneficii financiare:
- Salariu avantajos;
- Tichete de masa, vouchere de vacanta, asigurări medicale, abonament sala de
sport, decontare transport.
Beneficii non-financiare:
- Training inițial și periodic, specific activității desfășurate;
- Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist,
alături de o echipă dinamică și de succes;
- Oportunitatea de a activa într-o companie internațională, cu sedii în 7 țări.
Alte Beneficii:
- Posibilitatea de a participa la activități, concursuri, animații în cadrul
diverselor proiecte HR.