Candidatul Ideal
Condiții minime de
eligibilitate:
·
Studii superioare in curs sau
finalizate/Certificare in distributia de produse de asigurare conform
cerintelor legale in vigoare, in functie de cerinta ariei de vanzari din
structura organizationala respectiva
·
Minimum 2 ani experienţă de front office sau
în activităţile de relaţionare sau vânzare si cunoştinte despre produselor
bancare şi administrarea numerarului
·
Cunoasterea legislatiei si normelor Bancii
Nationale a Romaniei aferente operatiunilor, cunoasterii clientelei, prevenirii
spalarii banilor
·
Abilitati de comunicare verbala si scrisa in
limba engleza
·
Abilități digitale (pachetul Microsoft Office)
·
Cunostinte medii despre specificatiile de
business dintr-o banca/specificatiile tehnice
Alte competențe necesare:
·
Cunostinte
aprofundate si capacitatea de aplicare corespunzatoare a reglementarilor legale
in vigoare referitoare la cunoasterea clientelei, prevenirea si combaterea
riscurilor de spalare a banilor si finantare a terorismului
·
Bună
organizare și atenție la detalii
·
Atitudine
orientată spre client și servicii de calitate
Descrierea jobului
Principalele responsabilități:
·
Asiguri suport clienților pentru efectuarea
tranzacțiilor cash și non-cash la casierie
·
Contribui la atingerea obiectivelor definite
de Divizia de Retail a Băncii
·
Asiguri buna desfășurare a activităţii de
bancassurance
·
Contribui activ la promovarea canalelor
alternative de deservire a clienților: Internet Banking, Mobile Banking sau
bancomatele multifuncționale
·
Contribui la promovarea produselor si
serviciilor oferite clienţilor
Beneficii:
·
Tichete de masă în valoare de 30 lei
·
13 salarii
·
Abonament medical
·
Prețuri speciale la activități sportive prin
WorldClass și 7Card
·
Programe de învățare pe tot parcursul
experienței cu noi
·
Reduceri speciale la peste 100 de parteneri
·
Bonus de Sărbătorile Pascale și de Crăciun -
300 lei
·
Zi liberă pentru ziua ta de naștere
·
Zi liberă pentru situații neprevăzute
·
3 zile libere pentru propria căsătorie sau a
copiilor
·
5 zile libere la nașterea copilului
Descrierea companiei
UniCredit
Bank este parte a Grupului UniCredit. În România, UniCredit Bank este una
dintre principalele instituții financiare, oferind servicii și produse de
înaltă calitate pentru toate categoriile de clienți. În luna aprilie 2022, banca
avea o rețea națională de 142 de sucursale și peste 3.300 de angajați.
UniCredit Bank România este angajator recunoscut internațional pentru excelență
în managementul oamenilor și pentru orientarea sa către performanță, în toate
ariile de activitate. Pe plan extern, dorim să fim considerați o companie în
care oamenii pot avea încredere. Intern, dorim ca angajații noștri să se poată
identifica cu valorile companiei, și, împreună, să contribuim la crearea unui
mediu de lucru remarcabil.
Învățarea este o experiență ce se desfășoară pe parcursul întregii noastre
vieți, fiind esențială pentru dezvoltarea personală și profesională. La
UniCredit Bank oferim angajaților oportunități și instrumente de învățare
diverse în vederea dezvoltării carierei, ținând cont de nevoile fiecăruia.
Astfel, ne angajăm în activități și proiecte pentru a încuraja conduitele ce
respectă modelul nostru de valori și pentru a crea o atmosfera de transparență,
având ca scop dezvoltarea profesională a colegilor și evaluarea corectă a performanțelor
lor.
Te
așteptăm în echipa noastră!