Mobile menu
Profile

HR Admin and Payroll

Poziții disponibile: O poziție
678
0
FULL-TIME
Producție & Tehnică
Brașov
Stabilus

Candidatul ideal:

  • Absolvent de studii superioare (Socio- Umane, Psihologie, Economie);

  • Minim 2 ani experienţă în domeniu;

  • Gândire analitică şi de rezolvarea problemelor;

  • Vorbitor fluent de limbă engleză;

  • Cunoştinţe de legislaţia muncii;

  • Persoană comunicativă, proactivă.

Descriere responsabilităţi:

·         Efectuarea unor sarcini de resurse umane standard, care reprezintă de regulă bune cunoştinţe de legislaţia muncii..

·         Urmăreşte procedurile potrivite de resurse umane, eliberează adeverinţe şi formulare specifice. 

·         Efectuează o varietate de sarcini, ce contribuie la livrarea serviciilor de personal, administrative, dar si legislative.

·         Execută şi respectă termenele proiectelor de Resurse Umane.

·         Lucrul independent cu diferite instrumente software.

·         Este responsabil de bună comunicare cu institutiile publice, în special ITM, Poliţie etc.

·         Asigură cu frecvenţă (de exemplu, închiderea de lună)  a temelor administrative de resurse umane, asigurâdu-se în permanenţă să nu existe erori.

  • Responsabil de calcularea raportarea indicatorilor de Resurse Umane.

  • Responsabil de administrarea personalului Stabilus România şi personalului în leasing (prelungiri contracte, transmitere date salarii).

    Sustine şcolarizări tehnice specifice atât colegilor cât şi clienţilor interni (SAP, Instrumente specifice de resurse umane)

    Responsabil de gestiunea personalului: furnizeaza toate formularele necesare, date şi informaţii pentru angajaţii Stabilus.


Avantaje şi beneficii:


 


  • Pachet salarial competitiv;

  • Programe de dezvoltare personală & şcolarizare;

  • Pachet de servicii medicale private;

  • Reduceri costuri cantină; Tichete de masă;

  • Decontare costuri abonamente transport & combustibil pentru angajații navetişti;

  • Prime de compensare a ideilor de îmbunătăţire;

  • Reduceri sala fitness & centru de recreere.


Descrierea companiei noastre:


Compania Stabilus este cunoscută la nivel global pentru produsele inovative. Cu ajutorul arcurilor cu gaz, amortizoarelor şi acţionărilor electromecanice, acest grup puternic de companii înfiinţat în 1934 în Koblenz, Germania, îmbunătăţeşte utilizarea cu uşurinţă  atât a  vehiculelor, cât şi a altor produse de zi cu zi. 


            Timp de 8 decenii de tradiţie şi inovaţie, Stabilus a reuşit să deschidă filiale în 10 ţări prezente pe 5 continente. Fiind o companie care activează la nivel global, aceasta a dezvoltat o rețea internațională de vânzări și servicii în aproape 50 de ţări. Astfel, Stabilus s-a dezvoltat în România acum 15 ani şi în acest moment deţine 2 sedii de producţie și de birouri în Braşov precum: Gas Springs şi Powerise, în ambele sedii activând aproximativ 1400 de angajaţi. 


            Tradiţia în cinematică, respectarea cu exigenţă a standardelor de calitate şi spiritul inovator al ţării de origine - Germania - constituie temelia companiei STABILUS. Pe această bază, STABILUS oferă angajaţilor săi perspective interesante, condiţii de muncă exemplare şi beneficii suplimentare. Stabilus contribuie la creşterea economică a României, iar construcţia noilor fabrici atestă dorinţa fermă de a rămâne aici pe termen lung. Pentru angajaţii noştri, vom crea un mediu în care să se simtă confortabil, să continue să-şi dezvolte competenţele şi să împace viaţa profesională cu cea de familie. Stabilus contribuie la creşterea economiei României iar construirea de noi fabrici atestă dorinţa puternică de a rămâne aici pe termen lung. Pentru angajaţii noştri vom crea un mediu în care să îşi dezvolte abilităţile şi, mai ales, să îşi echilibreze viaţa profesională şi cea de familie. 


Dacă îţi doreşti să faci parte din echipa noastră dinamică, aşteptăm să ne contactezi!


STABILUS – Technology gives comfort!


HR Admin and Payroll
Stabilus
  • Brașov

Alte evenimente