Responsabilități:
· Asigură deservirea rapidă și de calitate a clienților;
· Furnizează informația corectă și detaliată cu privire la produsele și serviciile companiei;
· Cross selling;
· Răspunde într-un mod profesionist și în timp util la reclamațiile, întrebările și cererile clienților;
· Asigură introducerea, verificarea și actualizarea rapidă și exactă a informației în baza de date;
· Operațiuni cu numerarul și evidența acestuia;
· Păstrarea registrelor operațiunilor zilnice;
· Raportarea zilnică;
· Alte responsabilități legate de deservirea clienților.
Cerințe:
· Studii superioare (acceptăm studenți în ultimul an de licență);
· Experiență în aceeași poziție - 1 an (constituie un avantaj);
· Experiență în tranzacțiile cu numerarul (constituie un avantaj);
· Cunoștințe de lucru cu MS Word, MS Excel, MS Outlook;
· Cunoașterea standardelor și principiilor de deservire a clienților.
Aptitudini:
· Simț înalt al responsabilității;
· Abilități înalte de comunicare în scris și verbală;
· Lucru în echipă;
· Managementul timpului;
· Lucru sub presiune;
· Punctualitate.
De ce SEBO?
· Salariu motivant și bonusuri de performanță;
· Angajare oficială;
· Grafic full time;
· Asigurare medicală voluntară;
· Experiență unică într-o companie internațională și potențial de creștere;
· Traininguri și dezvoltare profesională.