Primeste prin Email solicitarea "Request Information" privind o alerta pe tranzactie
Contacteaza clientul prin telefon/email si solicita documente justificative si informatii KYC recente/aditionale. Daca este necesar, notifica clientul si in scris
Contacteaza Relationship Manager pentru obtinerea informatiilor referitor istoric relatie cu clientul
Ulterior primirii de la client a tuturor informatiilor suplimentare + document justificativ tranzactie, primirii de la RM a informatiilor aditionale KYC, efectueaza o analiza proprie a datelor obtinute, cu referire la: date KYC ale clientului disponibile in CRM, istoric tranzactional extrase din ASR, etc
Concluzioneaza si comunica rezultatul propriei analize
Arhiveaza electronic documentele si informatiile obtinute
Pentru incasarile in valuta, blocate in aplicatia relevanta, analizeaza tranzactia (limita si tara), analizeaza clientul dpdv KYC (functie istoric cu banca), solicita documente justificative si info suplimentare (daca este cazul) si decide postarea tranzactiei
La solicitarea altor departamente, contacteaza clientul pentru solicitare documente justificative necesare diverselor analize, ca de exemplu: - analiza si intocmire memo clienti cu risc ridicat/ mai ridicat
- alertele generate de Anomaly detection
Asigura indeplinirea indicatorilor stabiliti prin obiectivele echipei
Executa orice alta sarcina legata de fluxul firesc al activitatii si misiunea postului