Mobile menu
Profile

consultant superior al Direciei achiziii publice FP 173 - 1 funcie vacant.

Poziții disponibile: O poziție
209
0
FULL-TIME
Bănci & Finanțe & Asigurări
Ministerul Finantelor al  Republicii Moldova

Scopul general al funcţiei:

Participarea în procesul de elaborarea și promovarea a politicii statului în domeniul achizițiilor publice, precum și la avizarea proiectelor de acte legislative care vizează domeniul achizițiilor publice.

 

Sarcinile de bază ale funcţiei:

1.    Participarea la elaborarea și promovarea politicii statului în domeniul achizițiilor publice.

2.    Participarea la întreprinderea măsurilor ce se impun în vederea implementării Acordurilor internaționale în domeniul achizițiilor publice la care Republica Moldova are calitate de membru.

3.    Pregătirea avizelor la proiectele de acte legislative și normative ce vizează domeniul achizițiilor publice elaborate de alți actori, care potrivit cadrului legal au drept la inițiativă legislativă.

4.    Elaborarea răspunsurilor și/sau avizelor, după caz, participarea la elaborarea acestora, în urma examinării demersurilor parvenite din partea autorităților publice centrale și locale, agenților economici și societății civile, care vizează domeniul achizițiilor publice.

5.    Acordarea asistenței consultative reieșind din aspectele legislative aferente domeniului achiziții publice.

 

Cerințe specifice:

Studii: Superioare, de licenţă sau echivalente, preferabil în domeniul economie și/sau juridice.

Experienţă profesională cel puțin 1 an în domeniu.

Cunoștințe:

Cunoaşterea limbii engleze la nivel B1.

Cunoştinţe de operare la calculator: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Visio, etc) Internet. Cunoașterea instrumentelor/editorilor grafici se va considera un avantaj.

Abilități: de lucru cu informația, capacitatea de extrapolare a prevederilor cadrului normativ în activitatea de bază, planificare, organizare, luare a deciziilor, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, instruire, motivare, mobilizare de sine, soluționare de probleme, comunicare eficientă.

Aptitudini/comportament: respect față de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, punctualitate, rezistentă la efort şi stres, tendință spre dezvoltare profesională continuă, spirit de echipă.

 

 

Bibliografia în baza căreia vor fi formulate întrebările pentru proba scrisă şi interviu  la funcţia vacantă de consultant superior al  Direcției  achiziții publice

 

1.      Legea nr.100/2017 cu privire la actele normative.

2.      Legea finanțelor publice și responsabilității bugetar-fiscale, nr.181/2014.

3.      Legea nr.158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public.

4.      Legea nr. 131/2015 privind achiziţiile publice.

5.  Hotărârea Guvernului nr.696/2017 cu privire la organizarea și funcționarea  Ministerului Finanţelor.

6.      Hotărârea Guvernului nr.10/2021 privind aprobarea Regulamentului cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziţii.

7.      Hotărârea Guvernului nr.599/2020 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achizițiile publice folosind procedura de negociere.

8.      Hotărârea Guvernului nr. 638/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziţiile publice de lucrări.

9.      Hotărârea Guvernului nr. 694/2020 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la acordul-cadru ca modalitate specială de atribuire a contractelor de achiziții publice.

10.   Hotărârea Guvernului nr.778/2020 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la întocmirea și păstrarea dosarului achiziției publice.

 

 

 

consultant superior al Direciei achiziii publice FP 173 - 1 funcie vacant.
Ministerul Finantelor al Republicii Moldova
  • Chișinău

Alte evenimente