· Inregistreaza si urmareste repartizarea costurilor pe locurile de consum, dupa destinatia cheltuielii;
· Efectueaza operațiuni de încasări și plăți cu numerar, prin respectarea Legii 70/2015, privind întârirea disciplinei financiare privind încasaările și plățile în numerar;
· Operează extrasele de cont bancar,
sistemul informatic de contabilitate și gestiune;
· Urmărește prin întocmirea scadențarului și
transmiterea extraselor de cont, soldurile terților, ori decâte ori situația o
impune;
· Inregistrează documentele primare de
intrare gestiune, cum sunt : materii prime, materialae consumabile, mijloace
fixe și obiecte de inventar, marfă , ambalaje, în sitemul informatic de
gestiune și urmăreste trasabilitatea lor;
· Intocmește avizele de expediție și de
vânzare de bunuri, atât în sitemul de gestiune cât și în machete de excel,
special concepute pentru livrări;
· Efectuează inventarierea generală a
patrimoniului, cel puțin o dată pe an, iar a stocurilor ori de câte ori
este nevoie;
· Tine legatura cu partenerii externi in
vederea solicitarii , in cazul in care nu au fost trimise, si inregistrarii
documentelor de achizitii si livrari intracomunitare si non-UE, in luna in care
apare faptul generator al TVA, iar acolo unde nu exista factura , sa emita
autofaturi in numele furnizorilor sau al clientilor, dupa caz, pana in data de
15 ale lunii urmatoare;
· Verifică jurnalele de cumpărări și
vânzări.