Candidatul
ideal:
Experiență
în domeniul vânzărilor dе utilaje agricole minim 2 ani.
Excelente
abilități dе organizare și comunicare.
Orientare către rezultat.
Spirit dе echipă.
Abilități dе întreținere și dezvoltare a relațiilor cu clienții.
Permis dе conducere categoria B, disponibilitate la deplasări.
Constituie avantaj:
Studii superioare tehnice.
Cunoașterea
lb. engleze la nivel mediu/avansat, cunoștințe operare PC.
Descrierea jobului:
Prospectаreа piețеi.
Implеmentarеа strаtеgiei compаniеi și promovаrea produselor acеsteiа.
Realizаrеa obiеctivelor dе vânzări, stabilite pentru zona de responsabilitate.
Identificarea şi contactarea potenţialilor clienţi noi, în vederea lărgirii portofoliului
de clienţi. Monitorizarea nivelului de satisfacție a clienților.
Urmărirea derulării contractelor comerciale, precum și negocierea acestora.
Realizarea și asigurarea unui sistem eficient și facil de comunicare/raportare
cu/către managementul companiei.
Raportarea activității conform normelor interne ale companiei.
Beneficii:
Remunerație
motivantă
Suport continuu pentru creșterea profesională;
Pachet salarial atractiv, incluzând tichete de masă,
transport gratuit și bonusuri din vânzări.
Mașină
de serviciu, telefon, laptop.