Mobile menu
Profile

Inginer calitate clienti, departament Calitate

Poziții disponibile: O poziție
89
0
FULL-TIME

Studii: Tehnice – Superioare

Cunostinte de limba engleza – nivel mediu/avansat ; Limba germana – reprezinta avantaj

Competente:

Orientare spre client si spre rezultate

Spirit de echipa

Abilitatea de a analiza si organizare

Deprinderi de comunicare

 

Responsabilitati:

Administreaza si mentine comunicarea cu clientii, fiind responsabil cu satisfacerea cerintelor acestora respectand regulamentele interne Hirschmann Automotive TM  si politicile Hirschmann Automotive.

Analizeaza si rezolva reclamatiile clientului, stabileste, urmareste si evalueaza masurile corective implementate.

Responsabil sa inregistreze si sa proceseze in sistemul BABTEC reclamatiile de la client H1;H6 in termenul standad de la primirea lor si sa informeze membrii segmentelor/ departamentelor responsabile astfel incat fiecare reclamatie sa fie cunoscuta de toti cei implicati in timp util.

Responsabil sa coordoneze analiza reclamatiilor impreuna cu  departamentul productie in  vederea rezolvarii cat mai rapide si eficiente a acestora pentru minimizarea pierderilor si sa prezinte rezultatelor evolutiei reclamatiilor in raportul lunar. 

Asigura informatii consistente membrilor segmentelor si echipei manageriale cu privire la statusul reclamatiilor de calitate primite de la client prin prezentarea situatiei lunare.

Responsabil sa adune informatiile necesare pentru solutionarea si inchiderea reclamatiilor de  la  client in Fisa Postului.

 Asigura, alege solutiile optime pentru minimizarea costurilor provocate de incidentele cu produsele neconforme reclamate Responsabil de definirea si instalarea  de controale aditionale si activitati  de  sortare astfel incat  din linia  de productie sa nu  ajunga in  magazia de  produse finite sau la client decat produse conforme.

Responsabil sa blocheze produsele  neconforme returnate  de la client sau detectate in aria  de productie in carantina si sa monitorizeze perioada de stocare a   produselor blocate din carantina conform procedurii iterne de lucru.

 

 

Beneficii: Transport gratuit, tichete de masă, bonus anual de performanță, bonuri cadou de sarbatori, bonus de fidelitate, al 13-lea salariu, abonament de sanatate,abonament la sala de sport , posibilități de dezvoltare profesionala.

Inginer calitate clienti, departament Calitate
Hirschmann Automotive TM
  • Târgu Mureș

Alte evenimente