Cerinte, competente :
·
Studii Superioare Tehnice
·
Limbi straine : Engleza – nivel
avansat / Germana – reprezinta avantaj
·
Experienta in domeniul automotive reprezinta avantaj
·
Abilitati dezvoltate de
comunicare
·
Orientare spre client
·
Atentie la detalii
·
Planificare si organizare
Responsabilitati:
·
Comunică activ cu clientul in
ceea ce priveste proiectele noi si proiectele de modificari, in vederea
solutionarii situatiilor pe subiecte de calitate.
·
Se asigură că toate cerințele
specifice clientului legate de calitate sunt transpuse în dezvoltarea
produsului și a procesului.
·
Comunica cu clientul in vederea
definirii cerinţelor de eşantionare iniţială si transmite informatii
departamentelor implicate.
·
Coordoneaza impreuna cu membrii
echipelor de proiect şi de segment realizarea eşantionării şi a documentaţiei
în timp optim conform termenelor din planul de proiect.
·
Are în responsabilitate
identificarea erorilor/defectelor potențiale, a riscurilor care pot fi generate
de acestea , precum și a metodelor pentru controlarea acestora.
·
Participa activ si
organizeaza dupa caz sedinte, vizite și audituri impreuna cu clientul pe
proiectele din responsabilitate.
·
Acordă sprijin referitor
la asigurarea calitării tuturor departamentelor-suport
implicate.
·
Monitorizeaza performanta pe
parte de calitate al proiectelor noi si acorda feedback intern si extern.
· Analizează problemele de
calitate anunțate de către clienți și trateaza reclamatiile venite din partea
acestora pentru proiectele aflate in responsabilitate, din faze incipiente ale
dezvoltării produsului pana în momentul
transferului in serie.
Beneficii:
·
Transport gratuit, tichete de masă, bonus anual de
performanță, tichete cadou de sarbatori, bonus de fidelitate, al 13-lea
salariu, abonament medical, abonament la sala de fitness, posibilități de
dezvoltare profesionala.