Mobile menu
Profile

Team leader planificare avansata a calitatii, departament Calitate

Poziții disponibile: O poziție
32
0
FULL-TIME

Cerinte:

Studii Superioare Tehnice

Limbi straine : Engleza – nivel avansat, Germana – reprezinta avantaj

Experienta in domeniul calitatii, coordonare echipa

 

Competente:

Abilitati dezvoltate de comunicare, Atentie la detalii

Abilitate de analiza, Munca in echipa

Orientare spre solutii si rezultate, Orientare spre client

 

Responsabilitati:

Coordoneaza activitatea din faza de proiect a inginerilor calitate APQP cu privire la implementarea si mentinerea proceselor de management al calitatii si pentru satisfacerea clientilor interni si externe

Face cunoscute  obiectivele de calitate ale  companiei   si cerintele specifice ale clientilor  si traseaza obiectivele sub-departamentelor pe baza carora stabileste obiectivele  individuale, urmareste evolutia indicatorilor si raporteaza orice deviatie de la obiective.

Coordoneaza si verifica activitatea subordonatilor pentru atingerea obiectivelor departamentului si a celor individuale: ingineri calitate proiect APQP

Aloca resursele de personal in conformitate cu cerintele actuale si schimbarile previzionate si coordoneaza necesitatea de instruire in cadrul sub departamentelor. Evalueaza si motiveaza membrii echipei departamentale pentru continua dezvoltare a personalului si a departamentului.

Are responsabilitatea de a intocmi documentatia administrativa pentru angajatii din subordine conform procedurilor interne: evaluari, obiective, bonusuri, modificari pozitie, etc

Se asigura de tratarea reclamatiilor de la clienti din faza de preserie si implementarea actiunilor corective

Monitorizeaza performanta pe parte de calitate a proiectelor de noi sau modificate si se asigura de implementarea cu succes a acestora

Comunica cu clientul in vederea definirii, intelegerii si implementarii tuturor cerintelor clientilor pentru produsele noi sau modificate

Se asigura ca cerintele de calitate pot fi masurate indeplinite in faza de serie asigurand toate informatiile si documentele necesare clientilor interni, inclusiv disponibilitatea echipamentelor de masura si control asa cum sunt definite in documentatia aferenta produselor

Se asigura de lansarea in serie in conditii de siguranta pentru clientii externi implementand activitatiile necesare de “Safe Launch” conform standardelor interne sau asa cum a fost stabilit cu clientul.

Colaboreaza cu toate structurile organizatorice ale organizatiei in functie de activitatile si proiectele in desfasurare pentru orientarea organizatiei spre imbunatatirea continua

Participa activ la proiectele de imbunatatire ale companiei

 

Beneficii: Transport gratuit, tichete de masă, bonus anual de performanță, tichete cadou de sarbatori, bonus de fidelitate, al 13-lea salariu, card de sanatate, abonament la sala de sport, posibilități de dezvoltare profesionala.

 

Team leader planificare avansata a calitatii, departament Calitate
Hirschmann Automotive TM
  • Târgu Mureș

Alte evenimente