Cerinte:
Studii Superioare Tehnice
Limbi straine : Engleza – nivel
avansat / Germana – reprezinta avantaj
Experienta: in asigurarea calitatii / domeniul automotive reprezinta
avantaj
Competente:
Abilitati dezvoltate de
comunicare, Munca in echipa
Atentie la detalii, Planificare
si organizare
Cunostinte tehnice
Responsabilitati:
Se asigura ca produsele
respecta specificatiile stabilite de client si ca toate procesele (tehnologice,
de sistem) sunt conforme cu regulile interne si cu standardele sistemului de
management al calitatii.
Responsabil ca toti membrii
segmentului din care face parte sa cunoasca cerintele si asteptarile clientului
cu privire la calitate
Responsabil sa urmareasca si sa
auditeze departamentul de productie pentru detectarea neconformitatilor si sa
participe la ciclul de inchidere a actiunilor corective
Acorda suport departamentului
productie in analiza proceselor ce nu adauga valoare (Return Material
Authorization, remediere, rebutare, costuri de sortare) avand ca scop
minimizarea pierderilor
Responsabil de colectarea
permanenta a informatiilor specifice asigurarii calitatii (evolutia si analiza
defectelor, date despre testare-parametri de testare, performanta
echipamentelor de testare si date despre asigurarea calitatii- inregistrarea
activitatilor) pentru a asigura respectarea cerintelor de calitate ale
clientului si a celor specificate in procedurile interne
Responsabil cu instruirea
operatorilor, inspectorilor de calitate privind problemele de calitate din
liniile de productie/segmentul unde activeaza Asigura suport in procesarea
reclamatiilor de Pre-Serie (suport in identificarea cauzei radacina,
definitirea actiunilor corective si monitorizarea eficacitatii actiunilor
Implementeaza si monitorizeaxza
procesul de First Part Quality, Safe Launch pe proiectele noi alocate pe
departamentul de productie Sample
Se asigura ca informatiile
privind calitatea produselor se documenteaza conform cerintelor interne in
FSK-urile de Prototip
Responsabil sa realizeze si sa
revizuiasca dupa caz instructiuni de inspectie, alerte de calitate , sabloane
in scopul de a asigura cerintele clientilor.
Beneficii: Transport
gratuit, tichete de masă, bonus anual de performanță, tichete cadou de
sarbatori, bonus de fidelitate, al 13-lea salariu, abonament de sanatate,
abonament la sala de sport, posibilități de dezvoltare profesionala.