Cerinte:
Studii: Superioare Tehnice
Limbi straine : Engleza – nivel avansat / Germana – reprezinta avantaj
Experienta: in asigurarea calitatii / domeniul automotive reprezinta avantaj
Competente:
Abilitati dezvoltate de comunicare
Orientare spre client
Atentie la detalii
Spirit de echipa
Planificare si organizare
Responsabilitati:
Comunică activ cu clientul in ceea ce priveste proiectele noi si proiectele de modificari, in vederea solutionarii situatiilor pe subiecte de calitate.
Se asigură că toate cerințele specifice clientului legate de calitate sunt transpuse în dezvoltarea produsului și a procesului.
Comunica cu clientul in vederea definirii cerinţelor de eşantionare iniţială si transmite informatii departamentelor implicate.
Coordoneaza impreuna cu membrii echipelor de proiect şi de segment realizarea eşantionării şi a documentaţiei în timp optim conform termenelor din planul de proiect.
Are în responsabilitate identificarea erorilor/defectelor potențiale, a riscurilor care pot fi generate de acestea , precum și a metodelor pentru controlarea acestora.
Participa activ si organizeaza dupa caz sedinte, vizite și audituri impreuna cu clientul pe proiectele din responsabilitate.
Acordă sprijin referitor la asigurarea calitării tuturor departamentelor-suport implicate.
Monitorizeaza performanta pe parte de calitate al proiectelor noi si acorda feedback intern si extern.
Analizează problemele de calitate anunțate de către clienți și trateaza reclamatiile venite din partea acestora pentru proiectele aflate in responsabilitate, din faze incipiente ale dezvoltării produsului pana în momentul transferului in serie.