Descrierea postului - Responsabilităţi:
-Identificarea și recrutarea de clienți noi din canalele de piață nespecifice Farmec și gestionarea relației cu acești clienți;
-Contactarea telefonica a clienților în vederea informării cu privire la ofertele valabile;
-Prezentarea și promovarea prin telefon a produselor, în conformitate cu
strategia comercială a companiei;
-Identificarea nevoilor clienților, personalizarea și adaptarea
ofertelor la cerințele acestora;
-Preluarea de comenzi și gestionarea soldurilor în relația cu clienții
existenți, conform unei frecvențe de contactare, respectiv rute prestabilite;
-Dezvoltarea permanenta a relației cu clienții și gestionarea
portofoliului alocat, în scopul atingerii obiectivelor de business;
-Realizarea
targetului de vânzări și îndeplinirea altor obiective stabilite de către
managerul direct;
-Întocmirea de rapoarte cu privire la activitatea zilnică.
Cerinţe:
-Studii superioare (reprezintă un avantaj);
-Experiență de minim doi ani (vânzare directa, call center, relații clienți)
-Cunoașterea tehnicilor de vânzări, de negociere, servicii post-vânzare;
-Ușurință în inițierea și dezvoltarea relațiilor interpersonale;
Cunostințe de utilizare PC nivel mediu;
-Limba Engleză nivel avansat.
Ce competențe
am dori să dețineți:
-Excelente abilități de comunicare prin telefon: voce
placută, dicție, discurs clar și structurat, putere de convingere, ascultare
activă;
-Capacitatea de a comunica corect în scris;
-Abilități de vânzare și negociere;
-Abilități foarte bune de organizare și planificare;
-Atitudine pozitivă, orientată către găsirea de soluții;
-Constituie un avantaj experiența în Telesales sau în vanzare, către clienti de tip business;
-Orientare către client, adaptabilitate și capacitatea de a menține o relație de business-to-business pe termen lung.
Vă oferim:
-Un pachet salarial constituit din salariul de bază plus comision (functie de gradul de îndeplinire al obiectivelor lunare), tichete de masă, premii ocazionale (primă de vacanță, de sărbători, etc.);
-Oportunitatea de a lucra într-o
companie cu tradiție, aflată într-o puternică expansiune. Mediu de lucru
profesionist.