Atributii:
-
Monitorizează activitățile din cadrul lucrării, din faza de
proiectare până la implementare, supervizând direct echipele tehnice,
consultanții alți colaboratori implicați
-
Monitorizează în timp progresul atins față de obiectivele
propuse și redactează rapoarte lunare către superiori, cu respectarea datelor prevăzute
în contracte
-
Asigură rezolvarea problemelor apărute în realizarea lucrării
și informează la timp echipa de management de proiect despre acestea
-
Evaluează impactul și potențialele riscuri ale lucrării
-
Identifică proiecte potențiale prin efectuarea de studii de
fezabilitate și analiza costurilor
- Analizează fezabilitatea tehnică și economică a lucrărilor/proiectelor potențiale.
Cerinte:
-
Cunoștințe de operare calculator (pachet Office,
Microsoft Project, Autocad)
-
Abilități de atenție distributivă, capacitate de
adaptare, lucru în echipă, comunicare eficientă
- - Dorința de a învăța continuu, de a se perfecționa
prin participarea la conferințe/cursuri de perfecționare/prezentări sau întâlniri,
la toate nivelurile, cu persoane abilitate din domeniul managementului de
proiect, dar și din interiorul companiei.