Locaţie: Chișinău
Coca-Cola Hellenic Moldova este una dintre cele mai mari companii din sectorul FMCG din Republica Moldova cu o istorie de 26 de ani, parte a grupului de companii Coca-Cola Hellenic prezent în 28 de țări. Portofoliul produselor include brand-urile Coca-Cola, Fanta, Sprite, Schweppes,Cappy Pulpy, Dorna, Fuzetea, RICH și BURN.
Departament: Supply Chain
Valori: Integritate, Avem grijă față de oamenii noștri, Performăm ca un întreg, Excelență, Învățare, Câștigăm cu clienții
Oferim:
- șansa să lucrezi într-o companie internațională (130+ angajați);
- masa, băuturi, transport asigurate;
- asigurare medicală facultativă;
- dezvoltare profesională;
- grafic de lucru: luni-vineri, sâmbăta/duminca zile libere.
Responsabilităţi:
- Asigură disponibilitatea stocurilor de produse finite pentru vânzare și ajustează cererea producţiilor planificate;
- Analizează motivele de lipsă stocuri cu scopul de a preveni situații similare;
- Monitorizează targhetele pentru nivelul inventarului de produse finite bugetat.
- Planifică volumul necesar de produse finite pentru import / comenzilor de achiziție în sistemul de gestiune pentru fiecare tip de produs, conform prognozei de vânzare agreat cu echipa de vânzări;
- Responsabil să actualizeze și să solicite toate setările necesare în sistemul de gestiune pe partea de planificare pentru produsele finite și materiilor prime.
- Urmărește evoluţia întregului proces a setărilor necesare produselor finite în sistemul de gestiune, la toate etapele, astfel în cât să nu fie rețineri la îndeplinit planul de marketing;
- Caută oportunităţi pentru eficientizarea și îmbunătățirea proceselor/procedurilor actuale de lucru;
- Participă la generarea şi implementarea proiectelor de lansare a produselor noi și proiectelor din cadrul departamentul Supply Chain;
- Urmăreşte optimizarea costurilor pentru activităţile de logistică şi asigură continuitate în relaţiile cu departamentele din cadrul companiei;
- Centralizeaza si verifica indicatorii de performanta pentru departamentul logistic.
Criterii eligibilitate: - Studii superioare (management, logistică, economie, matematică și informatică).
- Experiență în planificare, logistică.
- Cunoştinţe avansate de operare PC, Microsoft Office (Outlook, Excel, PowerPoint); SAP – constituie un avantaj.
- Limba engleză nivel mediu, avansat – constituie un avantaj.
Abilități: - Gândire analitică, strategică, atenţie la detalii;
- Agilitate și învățare rapidă;
- Persoană ambițioasă cu abilități foarte bune de planificare, organizare, monitorizare și control;
- Flexibilitate în gândire și competențe pragmatice de rezolvare a problemelor;
- Orientarea spre obţinerea rezultatelor, spirit antreprenorial și auto-motivare;
- Abilități bune de comunicare verbală și scrisă, relaționare eficientă cu colegii și furnizorii;
Dacă eşti interesat în această poziţie aplică on-line sau expediază CV-ul tău la adresa md.job@cchellenic.com indicand poziția pentru care aplici.