Mobile menu
Profile

Șef echipă - Suport Clienți

Poziții disponibile: O poziție
280
0
FULL-TIME
Chisinau
Coca-Cola HBC Moldova

Coca-Cola Hellenic Moldova este una dintre cele mai mari companii din sectorul FMCG din Republica Moldova cu o istorie de 26 de ani, parte a grupului de companii Coca-Cola Hellenic prezent în 28 de țări. Portofoliul produselor include brand-urile: Coca-Cola, Fanta, Sprite, Schweppes, Cappy Pulpy, Dorna, Fuzetea, RICH și BURN.

Departament: Comercial

Locaţie: Chișinău, str. Industrială 42

Valori: Integritate, Dezvoltarea oamenilor noștri, Performăm împreună, Excelență, Învățare, Câștigăm cu clienții.

Oferim:
- șansa să lucrezi într-o companie internațională (peste 130 angajați);
- masa, băuturi, transport și alte beneficii asigurate;
- dezvoltare profesională;
- grafic de lucru: luni-vineri 8:30-17:00; sîmbăta/duminca zile de odihnă.

Responsabilități:
- Să coordoneze și să conducă echipa sa pentru dezvoltarea clienţilor şi a zonei ȋn scopul realizării indicatorilor de afacere ai Companiei și al bugetului de vânzări.
- Să controleze și să optimizeze indicatorii de afacere (vânzari, strike rate, penetrație, credit, etc.)
- Să conducă echipa sa astfel încât Telesales Operatorii să acţioneze telefonic folosindu-şi toate cunoştinţele de vânzare şi negociere dobândite, pentru a creşte volumul vânzărilor produselor Companiei şi pentru a realiza penetrația cu toată gama adecvată de produse.
- Să execute rapoarte de performanță pentru echipa sa și/sau clienți din zona sa.
- Să coordoneze echipa sa în efectuarea vânzîrii produselor către clienți pe mărcile şi ambalajele corespunzătoare, în cantităși/stocuri suficiente, în conformitate cu regulile specifice ale Companiei referitoare la canalele comerciale şi conform obiectivelor comerciale stabilite prin bugetul de vînzări.
- Să declanșeze procedura disciplinara, conform procedurilor interne, în cazul Telesales Operatorilor ne-performanți.

Criterii Eligibilitate:
- Diploma bacalaureat și diploma studii superioare - Abilitati PC (MS Office, SAP)
- Experiență în Telesales de minim 12 luni
- Abilități medii de limba engleză
- Cunoaștere a limbii române și a limbii ruse este obligatorie
Competente:
- Planificare și organizare
- Orientare spre client și spre obținerea de rezultate
- Luarea deciziilor și rezolvarea problemelor
- Coaching, feedback, motivarea echipei
- Comunicare, convingere & influențare
 
Abilitati tehnice:
- Cunoștinte financiare
- Excelență operațională
- Vânzare și negociere, rezolvarea reclamațiilor
- Construire relații cu clienții

Dacă eşti interesat în această poziţie aplică on-line sau expediază CV-ul tău la adresa md.job@cchellenic.com cu mențiunea Sef Echipă - Suport clienți.

Șef echipă - Suport Clienți
Coca-Cola HBC Moldova
  • Chișinău
  • Chisinau

Alte evenimente