Acordarea suportului privind identificarea, analiza şi formalizarea cazurilor de incidente funcționale al sistemului informațional al băncii;
Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30-17:30).
Responsabilități de bază:
Implementarea politicii de securitate informațională a Băncii;
Gestiunea solicitărilor în domeniul securității informaționale parvenite din partea clienților interni. Interacțiunea cu angajații băncii, managerii și deținătorii de resurse informaționale, alte părți interesate;
Gestiunea alertelor parvenite de la sistemele de securitate;
Investigarea cauzei apariției unor evenimente aferente securității informației și coordonarea procesului de înlăturare a problemelor identificate;
Gestiunea solicitărilor de acces ce țin de domeniul securității informației;
Coordonarea procesului de elaborare și actualizare a matricelor de acces;
Elaborarea matricelor de accese generalizatoare;
Înaintarea propunerilor de eficientizare a proceselor aferente securității informației, în special a procesului de gestiunea a accesului și a instrumentelor utilizate;
Interacțiunea cu prestatorii de servicii (STISC, ASP, ș.a.), reprezentanții OTP Group, Auditori ș.a.;
Asigurarea bunei funcționări a sistemelor de securitate a informației;
Înaintarea propuneri de perfecționare a securității rețelei informaționale;
Monitorizarea respectării cerințelor de securitate;
Alte activități aferente securității informației.
Cerinţe faţa de candidaţi:
Studii superioare în domeniul securității informaționale sau a tehnologiilor informaționale;
Cunoștințe de bază a standardelor și bunelor practici în domeniul securității IT (ISO 27000, NIST);
Cunoștințe tehnice de bază în domeniul securității informaționale și tehnologiei informației și comunicațiilor; (Rețea, Sisteme de operare, Antivirus, SIEM, Anti SPAM, DLP, altele);
Abilități de comunicare, capacitatea de a explica concepte și informațiile de securitate clientului intern;
Abilități de analiză orientată pe riscuri;
Responsabilitate, adaptabilitate și flexibilitate;
Orientare spre rezultat și orientare spre client;
Cunoașterea limbii engleze nivel mediu (citirea / întocmirea documentației tehnice, corespondență).