Mobile menu
Profile

Receptionist

Poziții disponibile: O poziție
360
0
FULL-TIME
Producție & Tehnică
Oradea
Celestica

Responsabilitati

 

  • realizează managementul documentelor din zona de recepție destinată vizitatorilor/angajaților și actualizează bazele de date de care este responsabil/ă;
  • recepționează și expediază corespondența (scrisori, pliante, facturi, ziare) pe care le distribuie către departamentele destinatare;
  • răspunde la telefonul aflat în recepţie și realizează transferuri telefonice între apelant și persoana solicitată de către acesta;
  • se asigură de menținerea unui spațiu organizat, ordonat și curat în zona de recepție;
  • organizează deplasările şi monitorizează cheltuielile de deplasare conform bugetului;
  • organizează activităţile din cadrul programului de Customer Care implementând şi menţinând standardele companiei;
  • achiziţionează şi gestionează necesarul de birotică conform bugetului
  • oferă suport Departamentului de Resurse Umane şi pe partea de Security;
  • păstrează confidenţialitatea asupra informaţiilor cu care intră în contact.

 

Cerinte:

 

  • foarte bune abilităţi de comunicare;
  • cunoştinţe la nivel avansat de MS Office;
  • cunoştinţe avansate de limbă engleză (scris şi vorbit);
  • seriozitate;
  • abilităţi de organizare.
Receptionist
Celestica
  • Oradea

Alte evenimente