realizează managementul documentelor din zona de recepție destinată vizitatorilor/angajaților și actualizează bazele de date de care este responsabil/ă;
recepționează și expediază corespondența (scrisori, pliante, facturi, ziare) pe care le distribuie către departamentele destinatare;
răspunde la telefonul aflat în recepţie și realizează transferuri telefonice între apelant și persoana solicitată de către acesta;
se asigură de menținerea unui spațiu organizat, ordonat și curat în zona de recepție;
organizează deplasările şi monitorizează cheltuielile de deplasare conform bugetului;
organizează activităţile din cadrul programului de Customer Care implementând şi menţinând standardele companiei;
achiziţionează şi gestionează necesarul de birotică conform bugetului
oferă suport Departamentului de Resurse Umane şi pe partea de Security;
păstrează confidenţialitatea asupra informaţiilor cu care intră în contact.
Cerinte:
foarte bune abilităţi de comunicare;
cunoştinţe la nivel avansat de MS Office;
cunoştinţe avansate de limbă engleză (scris şi vorbit);