Participă la dezvoltarea și implementarea strategiei de marketing a companiei;
Participă la planificarea, dezvoltarea, organizarea și derularea campaniilor de marketing, a evenimentelor de marketing, vânzări și alte evenimente ale Arcadia (research; propuneri idei/concepte, soluții, proiecte);
Realizează analiza pieței și a concurenței relevante pentru domeniul medical;
Este responsabil pentru managementul și implementarea campaniilor de Social Media de la concept la implementare;
Redactează texte pentru articole de specialitate, comunicări interne, comunicate de presă pentru platformele de social media & website;
Gestionează activități de relații publice, relația cu presa și răspunde de comunicarea cu canalele media (redactare și transmitere comunicate de presă, preluarea și gestionarea solicitărilor venite din mass-media);
Prioritizează, planifică și gestionează eficient resursele implicate în proiectele de marketing;
Realizează rapoarte de eficiență și urmărește lunar indicatorii de performanță stabiliți.
Cerințe:
Studii superioare în marketing/ economie/ comunicare/ relaţii internaționale etc.;
Experiență relevantă în marketing – minim 3 ani;
Limba engleză – nivel mediu/avansat;
Utilizare avansată MC Office;
Cunostințe avansate de gestionare a platformelor de socializare;
Cunostinte avansate de operare PC (Photoshop, Wordpress, Adobe);
Abilități puternice de comunicare verbală și scrisă;
Capacitate de analiză, sinteză și redactare concisă și corectă a informațiilor;
Creativitate, flexibilitate și originalitate;
Atenție la detalii și perseverență în obținerea unor servicii de calitate;
Ofertă:
Posibilitatea de a contribui la dezvoltarea celei mai mari rețele medicale private din nord-estul României;
Mediu de lucru profesionist;
Pachet salarial motivant;
Abonament corporate - servicii medicale ARCADIA;
Susținerea financiară pentru participarea la programe de pregatire profesională;
Instrumentele de lucru necesare (laptop, mobil etc.);