„Cel mai bun mod de a prezice viitorul este de a-l construi” spunea cândva Abraham Lincoln. Noi îți oferim oportunitatea să îl construiești la Târgul de Cariere | Mureș, în 18 aprilie, la Teatrul Național din Târgu Mureș. Nu rata ocazia de a-ți găsi jobul potrivit, de a afla tot ce e nou pe piața muncii sau de a recruta oameni potriviți pentru compania ta.
La eveniment, vor fi prezente companii din diverse domenii de activitate, precum: inginerie, producție și tehnică, auto și automotive, IT, servicii și BPO, logistică și transport, telecomunicații, comerț, marketing, comunicare, resurse umane sau finanțe-bănci.
Motive pentru care să participi la Târgul de Cariere în calitate de candidat:
iei pulsul pieței muncii și afli tot ce e nou;
interacționezi direct cu angajatori din diverse domenii de activitate;
te poți remarca în fața angajatorilor încă de la eveniment;
ai șansa să îți găsești jobul potrivit sau să îl obții pe cel mult-visat;
ai acces la stagii de practică și diverse internship-uri;
primești pe loc răspunsuri la întrebările tale;
afli mai multe despre ce presupune procesul de recrutare;
te informezi în detaliu despre domeniul de interes;
poți testa în cadrul evenimentului produsele companiilor prezente;
participarea la eveniment te poate ajuta să alegi drumul profesional care ți se potrivește cel mai bine.
Școala de Cariere BCR la Târgul de Cariere Mureș!
Școala de Cariere BCR este atelierul de Investiție în Carieră care vine la tine în oraș pe 18 Aprilie de la ora 12:00 în cadrul evenimentului Târgul de Cariere Mureș. În cadrul workshopului nostru, ce va fi susținut de specialiști în domeniu care te vor ghida îndeaproape, vei învăța:
Cum îți poți alege și cum te poți pregăti pentru un prim job care contează și care te poate susține în planurile tale
Care sunt cele mai potrivite joburi pentru tine?
Ce anume este important să incluzi în CV?
Ce trebuie să ai în vedere când te pregătești pentru un interviu?
Alege să faci un pas important în cariera ta și
Motive pentru care să participi la Târgul de Cariere în calitate de angajator:
creșterea vizibilității pe piața muncii;
mai multă notorietate;
poziționarea brandului de angajator în top;
interacțiuni directe cu un număr mare de candidați;
recrutarea unor candidați potriviți pentru pozițiile deschise;
promovarea culturii organizaționale și a valorilor care definesc compania;
interacțiuni directe și schimb de contacte cu alți angajatori și recrutori;
scurtarea timpului dedicat procesului de recrutare.
Câteva cifre din cadrul ediției precedente:
1.152 de participanți;
21 de companii;
678 de locuri de muncă;
7.381 de vizitatori online;
100+ materiale de promovare în oraș (afișate în stații, pe panouri, LED-uri, cuburi, mijloace de transport);