Reprezentant Relatii Clienti - Data Center, Brasov

Aplicanţi: 7

La Vodafone, vei gasi echipa, informatiile si resursele care te vor stimula sa-ti pui in valoare cunostintele si talentul. Astfel, zi de zi iti vei depasi limitele si te vei transforma intr-un supererou capabil sa isi foloseasca puterile in slujba clientilor. 

De asemenea, vei gasi in Vodafone o echipa pentru care satisfactia clientilor, ultimele descoperiri tehnologice sau lansarile de cele mai avansate modele de telefoane, accesorii sau tablete sunt tot atatea oportunitati de invatare si de dezvoltare.

 

Daca esti sigur ca:

  • Esti perseverent si ambitios;
  • Ai cunostinte software si hardware
  • Ai foarte bune ablitati de comunicare si relationare;
  • Esti orientat catre solutionarea problemelor clientului.

 

si ne poti convinge si pe noi ca:

  • Ai bune abilitati de lucru pe calculator (Microsoft Office);
  •  Ai capacitate foarte buna de asimilare a informatiilor;
  • Ii poti explica unui strain cum sa ajunga in Piata Mihai Viteazu in limba engleza;
  • Ai studii liceale finalizate ( si ai obtinut si diploma de bacalaureat );
  • Poti participa la un training de 5 saptamani (program full-time).

Atunci  vei putea:

  • Furniza informatiile solicitate de client privind produsele si serviciile companiei;
  • Oferi cele mai bune solutii situatiilor prin care trec clientii;
  • Construi, adapta si propune clientului o oferta de produse si servicii cu scopul de a incheia cu success procesul de vanzare/resemnare contract.

 

Credem in tine, asa ca iti oferim:

  • Program de training platit ( L-V; 09:00-18:00, timp de 3-4 saptamani)
  • Program de lucru flexibil de 4,6,8 ore/zi (dupa terminarea trainingului)
  • Oferta financiara atractiva (salariu fix + comisioane)
  • Oportunitatea de a-ti incepe cariera intr-o companie multinationala
  • Un mediu de lucru in care sa te poti dezvolta personal si profesional.

 

Crede si tu in tine!  Alatura-te echipei noastre!