HR Generalist

Aplicanţi: 23

Îţi doreşti să ai un impact pozitiv asupra colegilor tăi prin crearea și dezvoltarea de proiecte organizaționale? Îți place să gestionezi procese de recrutare diverse si complexe? Te atrag activitatile specifice administrarii de personal? Alătură-te echipei Veo și descoperă o companie unde creativitatea și inițiativa sunt apreciate!

Profil:

• Cunoștințe avansate de limba engleză si limba franceză (minim B1);
• Cunoștințe solide din sfera resurselor umane (payroll/recrutare end-to end/HR admin);
• Utilizare a aplicațiilor de design și PowerPoint la nivel avansat;
• Experiență relevantă în sfera resurselor umane de minimum 3 ani;
• Abilități de comunicare, argumentare și relaționare;
• Naturalețe și ușurință în susținerea de prezentări publice;
• Experiență în zona de design și organizare evenimente; 
• Bune abilități de mediere și negociere;
• Capacitate de gestionare in paralel de proiecte diverse si complexe. 

Responsabilități:
• Susținerea sesiunilor de induction a noilor colegi și menținerea relației cu ei pe tot parcursul integrării;
• Colaborarea constantă cu toți colegii din sediile alocate cu scopul de a le identifica nevoile și de a le propune metode de îmbunătățire a mediului de lucru;
• Gestionarea procesului de evaluare a performanței;
• Gestionarea proceselor de recrutare end-to-end;
• Realizarea de activitati specifice activatii de administrare de personal;
• Propunerea și organizarea de evenimente interne pentru promovarea culturii organizaționale (petreceri, concursuri, programe de motivare etc);
• Participarea la proiecte legate de comunicarea internă și dezvoltarea imaginii de angajator.

Beneficii:

• Formare de specialitate la nivelul companiei și internațional;
• Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
• Pachet salarial motivant.