Asistent administrativ

Eşti organizat, atent la detalii şi cunoşti limba franceză la nivel mediu?
Avem mediul de lucru perfect pentru tine unde ai posibilitatea să-ţi pui în valoare spiritul analitic, competenţele administrative şi iți poți dezvolta noi abilități prin interacționarea zilnică cu partenerii noștri.

Misiunile unui agent suport vânzări sunt:
- înregistrează şi verifică informaţiile în programele puse la dispoziţie;
- actualizează și centralizează planning-urile personalului în detașare;
- verifică si validează cheltuielile salariaţilor clientului în programele puse la dispoziție de către acesta;
- centralizează săptămânal pontajele semnate cu orele lucrate şi planificarea concediilor;
- validează cererile de prime de performanţă pentru diverse categorii de salariaţi ai clientului;
- verifică și valideaza facturile de hotel, reuniuni, taxi, tren, închirieri mașini;
- realizează rapoarte şi analize la cerere.

Profil:
Pentru a reuşi ai nevoie  de:
- cunoştinţe de limbă franceză - nivel mediu (minim B1);
- abilități foarte bune de organizare si prioritizare
- atentie sporita la detalii, tact în abordare și spirit de echipă;
- abilități de comunicare și relaționare;
- dinamism, perseverență și autonomie;
- cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office, preponderent Excel (reprezintă un avantaj).

Beneficii:
Pentru că valorificăm implicarea și dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:
- training inițial, specific activității desfășurate;
- mediu de lucru dinamic și prietenos;
- pachet salarial atractiv.

www.veoworldwide.com