Asistent relatii clienti - limba franceza

Aplicanţi: 21

Candidatul ideal

- Stapanirea la nivel avansat/fluent a limbii franceze atat scris cat si vorbit
- Cunoasterea la nivel mediu sau avansat/fluent a unei alte limbi straine, constituie avantaj

Aptitudini:
-Bune abilitati de comunicare in relatia cu clientii.
-Atitudine pozitiva, constructiva, orientata spre rezultate.
-Abilitati de prioritizare a activitatilor si de gestionare a timpului.
-Capacitate de a lua decizii corecte si rapide.
-Atentie la detalii.

Abilitati:
-Cunostinte de baza de utilizare a programului MS Excel.

Avantaje:
-Experienta de lucru intr-un mediu de servicii client
-Cunostinte/experienta asupra sistemelor de operare Windows (configurare/troubleshooting), notiuni de retelistica

Descrierea jobului

Inregistreaza toate semnalarile preluate prin telefon si mail in sistemele specifice,
-Intreprinde actiuni conforme cu procedurile de lucru in vederea solutionarii acestora.
-Monitorizeaza buna functionare a echipamentelor si actioneaza prompt la aparitia alertelor specifice.
-Realizeaza zilnic rapoarte de activitate in limitele de timp stabilite
-Responsabilitatile vor fi subiectul programelor de training specifice oferite la inceputul contractului de munca.

Mai multe detalii despre atributii puteti obtine pe durata interviului.