Travel Customer Care Assistant

Aplicanţi: 33

Candidatul ideal

Candidatul Ideal

-Cunoașterea bună a Limbii Franceze/Spaniole plus nivel mediu a limbii Engleze;
-Dorința și capacitatea de a învata rapid informații despre produsele și serviciile companiei client;
- Creativitate și orientare către rezultate;
- Comunicare de impact și orientare spre soluții;
- Capacitate de a lucra într-un mediu în schimbare;
- Atitudine pozitivă, spirit de echipă și bună dispoziție de a lucra cu clienții;
- Experiența în domeniu ar putea reprezenta un avantaj.

Descrierea jobului

Responsabilități

- Oferirea de asistență telefonică în baza cerințelor clientului și a unor proceduri prestabilite;
- Gestionarea apelurilor într-un mod eficient, conform standardelor de calitate;
- Înregistrarea în baza de date a rezultatelor apelului telefonic efectuat;
- Empatie și disponibilitate;
- Gestionarea mai multor activități în același timp ( accesarea softurilor specifice și completarea de date în timpul conversației cu clientul).

Beneficii:

Transport gratuit;
Bonuri de masă;
Asigurare de viaţă şi abonament medical privat;
Salariu fix plus sistem de bonusare corelat cu rezultatele;
Posibilitatea de a lucra part time;
Formare iniţială şi continuă prin training-uri specializate;